
Salıpazarı Gökçeli İlkokulunda öğrenciler karne heyecanı yaşadı.

2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Gökçeli İlkokulunda karne töreni düzenlendi. Törene Salıpazarı Belediye Başkanı Refaettin Karaca ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Kerim Toraman katıldı.

Başkan Karaca ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Toraman, öğrencilerin karnelerini vererek sevinçlerine ortak oldu. Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Karaca, eğitim yılını tamamlayan tüm öğrencileri tebrik etti.

Başkan Refaettin Karaca, “Bir eğitim-öğretim yılını emekle, azimle ve başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyor; onları yetiştiren kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan fedakâr velilerimize teşekkür ediyorum.
.jpeg)
Tüm öğrencilerimize sağlıklı, mutlu ve huzur dolu bir tatil diliyorum.” dedi.
.jpeg)
Karne töreni, öğrenciler ve öğretmenlerle çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.























Yorum Yazın